Saturday, May 15, 2010

سایت اخبار روز

سایت اخبار روز، دانسته یا ندانسته، در مورخه سوم ماه مه سال 2007، در خبری تایید نشده که از جانب گروهی موسوم  به" گزارشگران سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان (PRMMK)" نقل کرده، متاسفانه شهرهای اورمیه و ماکو را همانند اعضای این گروه فاشیستی، جزء شهرهای کردستان نامیده است.
                                                                     http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=9394
اقدام گروه یاد شده همگام با سیاستهای تفرقه افکن جمهوری اسلامی ایران در میان صفوف ملل و اقوام ایران است. فاشیستهایی که سعی می کنند تا با مظلوم نمایی های کودکانه، شهرهای آذربایجان را جزء کردستان محسوب کنند همانهایی هستند که بارها در منطقه آذربایجان به  ترورهای بسیار خونینی مبادرت کرده و تورک و کرد را در خون خود غلتان کرده اند. تاریخ معاصر بخوبی گواه این حقیقت است که تا قبل از روی کار آمدن حکومت کودتایی رضا خان و اعمال تقسیمات جدید کشوری، تمامی مناطقی که امروزه در نقشه ایران کردستان نامیده می شود بخشی از مملکت آذربایجان بود. در حال حاضر حضور بیش از یک و نیم میلیون تورک بومی در شهرهای دو استان کرمانشاهان و کردستان بخوبی مبین و موید این حقیقت مسلم است.  
وحشیگری فاشیستهای عضو پ ک ک و پژاک به حدی شدید و نفرت انگیز است که دولتهای متمدن جهان این دو گروه و ضمایم منفور آنها را تروریست و ضد بشر اعلام کرده اند.
فاشیستهای متجاوزی که با پشتگرمی به داشناکهای ارمنی، شوونیستهای فارس و جنایتکاران پیشمرگه مسعود بارزانی در شمال عراق، در رویای تصاحب اراضی آذربایجان جنوبی و تورکمن ائلی هستند بدانند که در برابر اراده ملت آذربایجان محو خواهند شد. بی تردید هر دست طمعی که به سمت تمامیت ارضی آذربایجان و تورکمن ائلی دراز شود قطع خواهد شد و هر چشم آزمندی که  به خاک تورکان آذربایجان و تورکمن ائلی دوخته شود کور خواهد گردید.
آنهایی که مدعی شهرهای تورک نشین پیشانی آذربایجان و نیز شهرهای تورکمن نشین شمال عراق چون کرکوک و موصل و تلعفر هستند بدانند که این توسعه طلبی با مشت پولادین میلیونها تورک بومی مناطقی که امروزه به غلط کردستان نامیده می شود روبرو خواهد شد و به این ترتیب فاشیستها، حتی شهرهای سنندج  و اربیل و سلیمانیه را هم از دست خواهند داد!!!
نه تنها ملت تورک، بلکه ملت کرد نیز از این فاشیستها بیزارند. گواه این ادعا، هزاران کردی هستند که در مبارزه با این فاشیستهای ضد تمدن، به شهادت رسیده اند.
ملت آذربایجان در اول خرداد ماه اینده، در سالروز سلسله قیامهای ضد آپارتاید سال گذشته، به این فاشیستهای متجاوز ثابت خواهند کرد که چگونه سنگ خارا، کلوخ را خرد خواهد کرد.
جهت اعتراض به سایت اخبار روز به این آدرس مراجعه فرمایید:                                   
                          info@akhbar-rooz.com

جمعی از فعالین حرکت ملی آذربایجان- سویوق بولاق (مهاباد)

No comments:

Post a Comment